سایت شاهچراغ/ مشاهده متن خبر
شماره خبر: 60424
تاریخ انتشار: 1400/05/08
سلسله کارگاه‌های آموزشی روانشناسی با رویکرد اسلامی در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) برگزار می شود



نخستین دوره کارگاه‌های آموزشی روانشناسی با رویکرد اسلامی ویژه روان‌شناسان و مشاورين گرامي، همزمان به صورت مجازی و حضوری (با ظرفیت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی) در سالن شهید آیت الله دستغیب حرم مطهر برگزار مي‌شود. گواهي شركت در كارگاه توسط سازمان نظام روان‌شناسي و مشاوره و با امتياز بازآموزي (براي اعضاي واجد شرايط) اعطا خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام، شنبه  ۹ مرداد ۱۴۰۰ از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۴:۳۰ تا ۱۸:۳۰ و یکشنبه ۱۰ مرداد از ساعت ۹ تا ۱۲ کارگاه‌ آموزشی بهداشت روانی و الگوی شخصیت سالم از دیدگاه اسلام با تدریس استاد حجت الاسلام دکتر دولتخواه  (روانشناس) برگزار خواهد شد.

همچنین پنجشنبه  ۱۴مرداد از ساعت ۹ تا ۱۲ کارگاه مبانی و اصول روانشناسی اسلامی با تدریس استاد حجت الاسلام دکتر آذربایجانی(روانشناس) برگزار خواهد شد.

 

روان‌شناسان و مشاورين جهت ثبت نام در این کارگاه‌های آموزشی مي‌توانند به نشانی mohiyeddin.ir مراجعه نمايند. همچنین در ساعات ذکر شده علاقه مندان می توانند به صورت غیرحضوری از طریق نشانی skyroom.online/ch/baharsums/shahecheragh با انتخاب گزینه مهمان و درج نام و نام خانوادگی خود، در این کلاس ها شرکت کنند.


نظرات کاربران

1
  ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
کد امنیتی:

200 کاراکتر




گزارش های تصویری


جست و جو در سایت