سایت شاهچراغ/ مشاهده متن خبر
شماره خبر: 221414
تاریخ انتشار: 1402/01/06
ارائه خدمات مشاوره به زائران حرم مطهر حضرت احمدبن موسی علیهماالسلام



در طول ایّام نوروز، واحد مشاوره آستان مقدس، در غرفه های واقع در صحن احمدی و همچنین رواق دارالعباده حرم مطهر، در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به زائران و مجاوران این بارگاه منور، خدمات مشاوره ای با رویکرد دینی، ارائه می نماید.   


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام، کارشناسان حرم مطهر در طول این ایّام، از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۵ تا ۱۸، در زمینه های مرتبط با خانواده، ازدواج، تربیت فرزند، تحصیلی، حقوقی، کسب و کار و ترک اعتیاد، خدمات مشاوره ای رایگان ارائه می کنند.

 

شایان ذکر است واحد مشاوره حرم مطهر، با بهره گیری از کارشناسان مجرب در قالب ۳ کارگروه «مشاوره اقتصادی و کارآفرینی»، «مشاوره حقوقی» و «مشاوره روانشناسی و درمان اعتیاد» به زائران و مجاوران حرم مطهر، خدمت رسانی می کند.

 

«کارگروه مشاوره اقتصادی و کارآفرینی» در زمینه های مدیریت فردی و استعداد، نحوه ادامه تحصیل و آینده شغلی، کسب و کار دانشجویان، فرآیند کسب و کار در انواع بازارها(کوچک، متوسط و بازارهای سرمایه)، کارآفرینی و کسب و کارهای نوین(در بازارهای خدمات، تولید، کالا و بازرگانی) و فرآیند مشاغل خانگی، مشاوره تخصصی رایگان ارائه می کند.

 

در «کارگروه مشاوره حقوقی»، انواع خدمات حقوقی توسط وکلای باتجربه دادگستری زیر نظر واحد مشاوره حرم مطهر انجام می شود. همچنین کارشناسان این واحد در زمینه های خدمات خانواده، خدمات کیفری، امور ملکی و تنظیم انواع دادخواست، مشاوره رایگان ارائه می دهند. خدمات وکالت رایگان نیز برای افراد کم برخوردار، ارائه می گردد.

در «کارگروه مشاوره روانشناسی و درمان اعتیاد»، توسط کارشناسان، روش های درمان اعتیاد با محوریت داروی گیاهی، ارائه می گردد. همچنین در زمینه های ترک سیگار و الکل و ترک انواع مواد مخدر، مشاوره رایگان صورت می پذیرد. این خدمات، با حداقل هزینه و برای افراد کم برخوردار، به صورت رایگان است.

 

علاقه مندان به استفاده از خدمات تخصصی مرکز مشاوره آستان مقدس حضرت شاهچراغ علیه السلام، می توانند جهت تعیین نوبت و کسب اطلاعات بیشتر، همه روزه به جز ایّام تعطیل، از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح، با شماره ۰۷۱۳۲۱۳۱۴۴۳، تماس حاصل فرمایند.



نظرات کاربران

1
  ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
کد امنیتی:

200 کاراکتر




گزارش های تصویری


جست و جو در سایت