سایت شاهچراغ/ مشاهده متن خبر
شماره خبر: 221293
تاریخ انتشار: 1401/10/25
کتاب درسی انقلاب اسلامی، در نشست تخصصی اندیشمندان و استادان درس انقلاب اسلامی، نقد خواهد شد



دومین جلسه هماهنگی و هم افزایی اعضای دییرخانه نشست سالانه اندیشمندان و استادان درس انقلاب اسلامی دانشگاه های سراسر کشور، با حضور تولیت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی علیهماالسلام، برگزار شد.    

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس، حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم کلانتری در این نشست اظهار کرد: کتاب درسی انقلاب اسلامی که به عنوان یک درس عمومی دو واحدی در دانشگاه های کشور تدریس می شود، با حضور نویسندگان این کتاب آقایان دکتر محمد شفیعی فر، سید محمدحسین راجی و امیر سیاهپوش؛ به نقد گذاشته خواهد شد. اِن شاءالله این نقد تخصصی، منتج به نتایج مفید و اصلاح و بهبود محتوای این کتاب ارزشمند در ویرایش های بعدی بشود.

وی با بیان اینکه این نشست به صورت زنده از فضای مجازی پخش خواهد شد، گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، در حاشیه این همایش، از اساتید برتر و صاحب نظر، مصاحبه های تخصصی، ضبط و منتشر خواهد شد. این مصاحبه ها توسط اساتیدی در حوزه های علوم اجتماعی، تاریخ و جامعه شناسی انجام خواهد گرفت.

رئیس انجمن علمی انقلاب اسلامی با بیان اینکه این نشست رویکرد گفتمانی خواهد داشت، گفت: رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) همواره به برگزاری همایش هایی تاکید دارند که در کنار صحبت در مورد مشکلات، راهکارها نیز ارائه شوند و اینگونه نباشد که تشریفات یک همایش بیشتر از محتوایش باشد. لذا در نشست سالانه اندیشمندان و استادان درس انقلاب اسلامی، تلاش می شود در کنار تحلیل و بررسی مشکلات، راهکارها ارائه و پرسش و پاسخ بین اساتید انجام شود و نشست، رویکرد گفتمانی داشته باشد.




نظرات کاربران

1
  ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
کد امنیتی:

200 کاراکتر




گزارش های تصویری


جست و جو در سایت