سایت شاهچراغ/ مشاهده متن خبر
شماره خبر: 201143
تاریخ انتشار: 1401/08/05
بیانیه آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه کشور در محکومیت اقدام تروریستی و هتک حرمت آستان مقدس شاهچراغ علیه السلام



نمایندگان آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه کشور، با صدور بیانیه‌ای، اقدام تروریستی عنصر تکفیری در حرم مطهر که به شهادت و مجروح جمعی از زائران خاندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و هتک حرمت این آستان منجر شد را محکوم کردند.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام، این بیانیه که از سوی آستان قدس رضوی، آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، مسجد مقدس جمكران، آستان مقدس حضرت عبدالعظيم حسنی(ع)، سازمان اوقاف و امور خيريه كشور و نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت صادر شده، به این شرح است:


 بسم الله الرحمن الرحیم

وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ – سوره مبارکه شعرا – آیه ۲۲۷


حمله تروریستی و حادثه خونبار در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم علیهماالسلام که منجر به شهادت مظلومانه و مجروحیت جمعی از زائران و هتک حرمت حریم امن سلالگان پاک معصومین علیهم‌السلام شد را به ساحت مقدس امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف ، مقام معظم رهبری مدظله العالی، مردم شریف و شهید پرور و ولایت مدار دارالمومنین شیراز و به ویژه تولیت و خادمان آستان مقدس احمدبن موسی الکاظم علیهما السلام و به خانواده شهدای این حادثه تسلیت عرض می نماییم و برای مجروحان آرزوی شفای عاجل داریم.


استکبار جهانی و متجاوزان به امنیت و جان مردم بدانند این خیانت و ددمنشی ها که توسط مزدوران حقیر و پلیدشان انجام شد نمی تواند وحدت و همدلی بین مذاهب و اقوام ایران را خدشه دار سازد. یقیناً خون پاک این شهدای والامقام عامل اتحاد بیش از پیش مردم و اقوام خواهد شد.


نمایندگان آستان های مقدس و بقاع متبرکه ضمن محکومیت این اقدام بزدلانه پیگیری و محاکمه عاملان و آمران و حامیان ایشان به ویژه انتقام از گروه های تکفیری و داعش را از نهادهای امنیتی، انتظامی و قضایی کشور خواستار است.


نظرات کاربران

1
  ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
کد امنیتی:

200 کاراکتر




گزارش های تصویری


جست و جو در سایت