سایت شاهچراغ/ مشاهده متن خبر
شماره خبر: 190914
تاریخ انتشار: 1401/04/09
حجت الاسلام والمسلمین دکتر کلانتری: خدمت به خلق، یکی از بزرگترین عبادات خداوند است/ فرمانداران استان فارس، خادم افتخاری حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) شدند

HyperLink

امروز پنج شنبه، ۹ تیر ۱۴۰۱، در نشستی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر کلانتری، تولیت حرم مطهر و دکتر ایمانیه استاندار فارس در سالن شهید آیت الله دستغیب برگزار شد، فرمانداران مناطق مختلف استان فارس با حکم تولیت آستان مقدس، به کِسوت خادم افتخاری این بارگاه منور، منصوب و مفتخر شدند.  

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام، تولیت حرم مطهر، در این نشست، ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت جوادالائمه امام محمدتقی علیه السلام، اظهار کرد: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی، توفیقی از جانب خداوند متعال است. باب بندگی خداوند، عبادت و تقرب به درگاه الهی از مسیر همین مسئولیت ها و خدمت به مردم باز می شود.

 

تولیت حرم مطهر ضمن تاکید بر مغتنم شمردن فرصت خدمتگذاری گفت: مسئولان به فرصت محدود و زودگذری که در اختیار دارند، واقف باشند و از آن در جهت خدمت رسانی حداکثری به مردم، استفاده کنند و با پرهیز از تعلل، قدردان این نعمت باشند و توجه کنند روز قیامت، لحظه لحظه این مسئولیت محاسبه می شود و باید پاسخگو باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: اکنون زمان اقدام است، فصل حرف های بی عمل، گذشته است. بزرگترین مبارزه با استکبار، عمل کردن است. بزرگترین جهاد در راه خدا، حرکت عمل گرایانه و جهادی مسئولین است. اکنون بهترین فرصت برای خدمتگذاری به مردم فراهم شده است، نعمت وجود مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در رأس انقلاب و روی کار بودن مسئولین و مدیران دلسوز و انقلابی در دستگاه های مختلف، فرصت بی بدیلی برای خدمت به مردم فراهم کرده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین دکتر کلانتری ضمن تاکید بر اهمیت هدفمند بودن اقدامات گفت: جهت دار بودن عمل، بسیار مهم است. باید مسیر و هدف، کاملا مشخص باشد. قبله و جهت اصلی کارهای مسئولین در جمهوری اسلامی، در حکومتی که آرمان اصلی آن، توحیدی و الهی است، باید بندگی و رضایت خداوند متعال باشد، باید خدمت به خلق خدا باشد. خدمت به خلق، یکی از بزرگترین عبادات خداوند است.


نظرات کاربران

1
  ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
کد امنیتی:

200 کاراکتر




گزارش های تصویری


جست و جو در سایت