سایت شاهچراغ/ مشاهده متن خبر
شماره خبر: 190901
تاریخ انتشار: 1401/04/01
دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس با تولیت حرم مطهر
حجت الاسلام و المسلمین دکتر کلانتری: تبلیغات، بزرگترین سلاح انقلاب اسلامی است

HyperLink

امروز چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱، به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی، حجت الاسلام دکتر حسن قانع مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس به همراه جمعی از مسئولان و کارشناسان این سازمان، ضمن تشرف به آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ (علیه السلام) و زیارت مضجع شریف این امامزاده واجب التکریم، با حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم کلانتری، تولیت این بارگاه منور، دیدار و گفتگو کرد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس، حجت الاسلام و المسلمین دکتر کلانتری در این دیدار اظهار کرد: سازمان تبلیغات، یکی از برکات انقلاب اسلامی است که که در اجرای فرمان حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) در سال ۱۳۵۸ تأسیس گردید و از همان ابتدا در عرصه فرهنگ کشور، حضور فعال داشته و خوش درخشیده است.


وی خاطرنشان کرد: حضرت امام(رحمت الله علیه) در مورد اهمیت تبلیغ صحیح و توجه دادن به جایگاه امر تبلیغ دین و انقلاب، تاکید بسیار کرده اند. صدور انقلاب با تبلیغ بر اساس معنویت، هماهنگی در تبلیغات، استفاده از تمام امکانات، توجه به تبلیغات سوء دشمنان، اهمیت تبلیغ فرهنگ اسلامی، وجوب تربیت مبلغ و بسیاری موضوع دیگر پیرامون امر تبلیغ، که مورد توجه ایشان بوده است و با نگاهی به صحیفه امام(ره)، به این موارد برخورد خواهیم کرد.


این استاد حوزه و دانشگاه، با اشاره به جایگاه ویژه تبلیغ در دنیا، اظهار کرد: همه دنیا متوجه اهمیت تبلیغات شده اند، دنیای امروز، جنگ رسانه و تبلیغات است و هرکس که بتواند سریع تر و دقیق تر عمل کند پیروز است. اگر تبلیغ صحیح و به موقع صورت نپذیرد، ناگهان ممکن است با توطئه دشمن، در عین ناباوری، جای شهید و جلاد عوض شود. این موضوع تنها اختصاص به عصر جدید ندارد، و به کرّات در طول تاریخ اتفاق افتاده است. شهادت مظلومانه شخصیتی بزرگی همچون حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، امام معصوم و نوه ی رسول الله(ص)، و افتخار جنایتکاران بر این عمل ددمنشانه و شنیع خود، نتیجه تبلیغات سوء و مسموم دستگاه حکومتی فاسد یزید، علیه حضرت سیدالشهداء بوده است.


وی اضافه کرد: تبلیغات سوء دشمنان ملت، از تخریب چهره پر عظمت انقلاب اسلامی گرفته تا تضعیف نیروهای پر تلاش ارزشی را شامل می شود. معاندین همواره سعی دارند با قلب واقعیت، چهره پر برکت نظام اسلامی را مخدوش و به گونه ای متفاوت در اذهان، نشان دهند.


تولیت حرم مطهر خاطرنشان کرد: برگترین انقلاب مردمی جهان، انقلاب اسلامی ایران است و بزرگترین سلاح این انقلاب بزرگ، تبلیغات است. پیروزی انقلاب در اثر ساماندهی تبلیغات درست اتفاق افتاد. پیام ها و بیانیه های حضرت امام(ره) با بهره از شبکه گسترده مردمی تبلیغات و ابزارهای بسیار ساده، تا دورافتاده ترین اقصی نقاط کشور، منتقل می شد و در نهایت به بزرگترین انقلاب مردمی منجر شد که قدرت های جهان در برابر آن به استیصال و زبونی کشیده شدند.


نظرات کاربران

1
  ارسال نظر
  نام:
  ایمیل:
  نظر:
  کد امنیتی:

200 کاراکتر




گزارش های تصویری


جست و جو در سایت