سایت شاهچراغ/ مشاهده متن خبر
شماره خبر: 120620
تاریخ انتشار: 1400/09/10
تولیت حرم مطهر: انقلاب اسلامی، وام دار مساجد است



حجت الاسلام و المسلمین دکتر ابراهیم کلانتری، تولیت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی علیهماالسلام، ضمن حضور در مسجد الرقیه(س) شهرک ولیعصر شیراز، ضمن اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، با جمعی از نوجوانان بسیجی خواهر و برادر پایگاه مقاومت این مسجد در فضایی صمیمانه دیدار کرد و از نزدیک در جریان فعالیت های فرهنگی این پایگاه، قرار گرفت.     

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس، حجت الاسلام و المسلمین دکتر کلانتری در این دیدار ضمن تاکید بر اهمیت خودسازی و مدیریت نفس، اظهار کرد: در تمامی ادیان آسمانی به پاکیزگی نفس و مقوله حجاب و عفاف، توجه ویژه شده است.

وی در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به جایگاه مساجد در فرهنگ سازی عنوان کرد: مسجد نجات بخش انسان در دنیا و آخرت است و انقلاب اسلامی وام دار مساجد است، شروع انقلاب کبیر اسلامی در کانون همین مساجد شکل گرفت.

وی خاطرنشان کرد: بنیان معنوی انقلاب اسلامی موجب شده که حتی با فشارهای غرب و اعمال تحریم های فلج کننده، کشور به کار خود ادامه دهد، این بنیان قوی که ریشه در محافل دینی در مساجد دارد در دوران جنگ تحمیلی نیز خودنمایی می کرد و همین رویه بعد از گذشت ۴۳ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی، کماکان جاریست و کانون اصلی آن نیز مساجد است.


نظرات کاربران

1
  ارسال نظر
  نام:
  ایمیل:
  نظر:
  کد امنیتی:

200 کاراکتر




گزارش های تصویری


جست و جو در سایت