سایت شاهچراغ/ مشاهده متن خبر
شماره خبر: 110526
تاریخ انتشار: 1400/07/21
دیدار دبیر کل سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی با تولیت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی علیهماالسلام



امین انصاری دبیر کل سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی، ضمن تشرف به حرم مطهر، با حجت الاسلام و المسلمین دکتر ابراهیم کلانتری، تولیت این بارگاه منور دیدار و گفتگو کرد.   


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام، حجت الاسلام و المسلمین دکتر کلانتری در این دیدار، اظهار کرد: فعالیت های مسئولان و مدیران سازمان ها و نهادهای مختلف در کشور باید منطبق بر اهداف عالیه نظام اسلامی و افقی باشد که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ترسیم می کنند.


وی ضمن تاکید بر لزوم تبیین ابعاد مختلف حقوق بشر دروغین آمریکایی برای جوانان گفت: حقوق بشر آمریکایی، یعنی حمایت از دولت‌ غاصب در سرزمین‌های اشغالی و به خاک و خون کشیدن مردم آزادی‌خواه. همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند "دولتمردان آمریکا و غرب با ظاهری انسانی و مدنی و اخلاقی، بدترین جنایتها را انجام میدهند و به‌طور دائم نیز دَم ازحقوق بشر می زنند." نخبگان و مسئولان کشور وظیفه دارند، نیّات و اهداف پشت پرده جریان استکبار جهانی و مدعیان دروغین حقوق بشر را برای اقشار مختلف مردم تبیین کنند.


تولیت حرم مطهر خاطرنشان کرد: استکبار جهانی همواره می کوشند با روایت های غلط جای جلاد و شهید را عوض کند و اگر در بیان حقایق، به موقع عمل نشود، وقایع، وارونه جلوه داده می شوند. لازم است مسئولان کشور و دلسوزان نظام از ابزار و شیوه های جدید و همچنین زبان و ادبیاتی متناسب با فهم و درک نسل جوانِ امروز، در جهت خنثی سازی نقشه های دشمنان نظام و انقلاب استفاده کنند.


حجت الاسلام و المسلمین دکتر کلانتری، در پایان خواستار اهتمام مسئولان و نخبگان جامعه برای تبیین حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی که یکی از ارزشمندترین و مهم‌ترین گفتمان‌های انقلاب اسلامی است، برای آحاد جامعه بویژه جوانان شد.


نظرات کاربران

1
  ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
کد امنیتی:

200 کاراکتر




گزارش های تصویری


جست و جو در سایت