گالری تصاویر

پرینت
دیدار صمیمانه خدام نوجوان با تولیت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی علیهماالسلام
1400/09/18

صبح امروز پنج شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰، در آستانه ولادت با سعادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها، جمعی از خدام نوجوان خواهر و برادر حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه‌السلام، با حجت الاسلام و المسلمین دکتر کلانتری تولیت این بارگاه منور، دیدار کردند.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس، تولیت حرم مطهر در این دیدار صمیمانه که در سالن ولایت برگزار شد، خدمت‌گزاری به زائران و مجاوران این امامزاده جلیل القدر را توفیقی الهی دانست و اظهار کرد: خادم اهل بیت علیهم السلام بودن، افتخاری بزرگ است که تنها نصیب بندگان خاص و برگزیده خداوند می شود.

وی گفت: این یک توفیق بزرگ است که خداوند کمک کرده شما مسیر خدمت به پاک‌ترین انسان های روی زمین را انتخاب کنید و از این بابت به شما تبریگ میگویم. گل های سرسبد هستی و آفرینش، اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام هستند و گام برداشتن در مسیر خادمی این اعاظم، برای دنیا و آخرت شما، بسیار ارزشمند خواهد بود.

تولیت حرم مطهر خاطرنشان کرد: ما خادمین اهل بیت علیهم السلام محتاج به این بزرگواران هستیم و باید با توسل به ایشان از این دریای بی کران معنویات بهره ببریم. همراه شدن و اتصال به باتقواترین و نزدیک‌ترین انسان‌ها به خداوند متعال و در نتیجه، آسان و روان شدن مسیر سیر و سلوک معنوی و تاثیر شگرف آن در زندگی انسان و برآورده شدن حاجات مادی و معنوی از مهم ترین آثار و برکات توسل به ائمه اطهار و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است که باید بسیار مورد توجه قرار گیرد.

  • تشرف خدام حرم مطهر حضرت زینب(س) به آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع)
    دیدار نمایندگان اعتاب مقدسه کشور با تولیت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی علیهماالسلام
           
     

    نظرات کاربران

    1
      ارسال نظر
      نام:
      ایمیل:
      نظر:
      کد امنیتی:
    200 کاراکتر
    منتخبین دوره دوم جشنواره ادبی هنری شاهچراغ(ع)


    آخرین گزارش های تصویری


    منتخبین دوره اول جشنواره ادبی هنری شاهچراغ(ع)