سایت شاهچراغ/ مشاهده متن خبر
شماره خبر: 30160
تاریخ انتشار: 1399/12/09
آگهی مزایده اجاره پارکینگ های عمومی زائر ۱ و زائر ۲ حرم مطهر



انتشار آگهی نوبت اول: ۱۳۹۹/۱۱/۱۴

انتشار آگهی نوبت دوم: ۱۳۹۹/۱۲/۹   

 

آگهی مزایده عمومی اجاره پارکینگ عمومی زائر ۱ (نوبت دوم       

آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ(ع) در نظر دارد از طریق برگزاری مزایده عمومی پارکینگ عمومی زائر یک به نشانی شیراز انتهای خیابان ۹ دی جنب حرم مطهر را با در نظر گرفتن شرایط خاص ناشی از شیوع بیماری کرونا به مبلغ پایه ماهیانه ۶۲۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال به مدت یک سال تقویمی به متقاضیان واجد شرایط به صورت اجاره واگذار نماید. پیشنهاد دهندگان می توانند با تسلیم یک فقره ضمانت نامه بانکی معتبر به ارزش ۳۷۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال به عنوان سپرده تضمین شرکت در مزایده در پاکت سر بسته و پاکت دیگر حاوی سوابق مربوطه و پیشنهاد قیمت اجاره حداکثر تا ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ به اداره کل حراست آستان مقدس تحویل و تقاضای شرکت در مزایده نمایند.
۱-متقاضیان می توانند از تاریخ درج آگهی جهت دریافت اسناد مزایده به دبیرخانه مرکزی آستان مقدس مراجعه نمایند. لازم به ذکر است ارائه فیش واریزی مبلغ ۲۰۰/۰۰۰ ریال به حساب شماره ۰۱۰۲۳۸۱۵۲۲۰۰۷ بانک صادرات شعبه حضرتی جهت دریافت اسناد مزایده الزامی است.
۲-آستان مقدس در رد یا قبول یک یا تمام پیشنهادات واصله مختار می باشد.
۳-به پیشنهادهای فاقد سپرده، مشروط، مخدوش، مبهم و پیشنهادهایی که پس از مهلت مقرر ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۴-برنده مزایده موظف است حداکثر یک هفته بعد از اعلام آستان مقدس نسبت به انعقاد قرارداد و انجام مراحل قانونی اقدام نماید.
۵-تاریخ بازگشایی پاکت های مزایده روز چهارشنبه ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ ساعت ۱۰ صبح خواهد بود.
۶-جلسه کمیسیون مالی و معاملاتی آستان مقدس به منظور بررسی پیشنهادات واصله همان روز در محل دفتر معاونت اجرایی برگزار خواهد شد.
۷-هزینه کارشناسی و نشر آگهی بر عهده برنده مزایده می باشد.
۸-بازدید فنی قبل از شرکت در مزایده از محل پارکینگ به همراه نماینده آستان مقدس جهت کلیه متقاضیان رأس ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ برگزار خواهد شد.
- اين آگهي در سايت اينترنتي shahecheragh.ir نيز درج گرديده است.
همچنین متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۰۹۱۷۳۳۷۵۵۷۱ و ۰۷۱۳۲۱۳۱۴۸۳ -۰۷۱۳۲۱۳۱۴۸۴ تماس حاصل نمایند.

---------------------------------------------------------------


آگهی مزایده عمومی اجاره پارکینگ عمومی زائر ۲ (نوبت دوم) 

 

آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ(ع) در نظر دارد از طریق برگزاری مزایده عمومی پارکینگ عمومی زائر دو به نشانی شیراز خیابان لطفعلی خان زند کوچه اسکندری را با در نظر گرفتن شرایط خاص ناشی از شیوع بیماری کرونا به مبلغ پایه ماهیانه ۱۵۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال به مدت یک سال تقویمی به متقاضیان واجد شرایط به صورت اجاره واگذار نماید. پیشنهاد دهندگان می توانند با تسلیم یک فقره ضمانت نامه بانکی به ارزش ۹۳/۰۰۰/۰۰۰ ریال  به عنوان سپرده تضمین شرکت در مزایده در پاکت سر بسته و پاکت دیگر حاوی سوابق مربوطه و پیشنهاد قیمت اجاره حداکثر تا ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ به اداره کل حراست آستان مقدس تحویل و تقاضای شرکت در مزایده نمایند.

۱-متقاضیان می توانند از تاریخ درج آگهی جهت دریافت اسناد مزایده به دبیرخانه مرکزی آستان مقدس مراجعه نمایند. لازم به ذکر است ارائه فیش واریزی مبلغ ۲۰۰/۰۰۰ ریال به حساب شماره ۰۱۰۲۳۸۱۵۲۲۰۰۷ بانک صادرات شعبه حضرتی جهت دریافت اسناد مزایده الزامی است.

۲-آستان مقدس در رد یا قبول یک یا تمام پیشنهادات واصله مختار می باشد.

۳-به پیشنهادهای فاقد سپرده، مشروط، مخدوش ، مبهم و پیشنهادهایی که پس از مهلت مقرر ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۴-برنده مزایده موظف است  حداکثر یک هفته بعد از اعلام آستان مقدس نسبت به انعقاد قرارداد و انجام مراحل قانونی اقدام نماید.

۵-تاریخ بازگشایی پاکت های مزایده روز چهارشنبه ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ ساعت ۱۰ صبح خواهد بود.

۶-جلسه کمیسیون مالی و معاملاتی آستان مقدس به منظور بررسی پیشنهادات واصله همان روز در محل دفتر معاونت اجرایی برگزار خواهد شد.

۷-هزینه کارشناسی و نشر آگهی بر عهده برنده مزایده می باشد.

۸-بازدید فنی قبل از شرکت در مزایده از محل پارکینگ به همراه نماینده آستان مقدس جهت کلیه متقاضیان رأس ساعت ۱۱ صبح روز دوشنبه ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ برگزار خواهد شد.

- اين آگهي در سايت اينترنتي shahecheragh.ir  نيز درج گرديده است.

همچنین متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۰۹۱۷۳۳۷۵۵۷۱ و ۰۷۱۳۲۱۳۱۴۸۳ - ۰۷۱۳۲۱۳۱۴۸۴ تماس حاصل نمایند.


نظرات کاربران

1
  ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
کد امنیتی:

200 کاراکتر




گزارش های تصویری


جست و جو در سایت