سایت شاهچراغ/ مشاهده متن خبر
شماره خبر: 30047
تاریخ انتشار: 1399/8/27
فراخوان طراحی المان شهری و زیباسازی دیواره



معاونت توسعه و عمران آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ(علیه السلام)، برای طراحی المان شهری و زیبا سازی دیواره ی ورودی حرم مطهر در محل «باب الرضا(ع)» فراخوان می دهد.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس، مهندس صحرائیان گفت: معاونت توسعه و عمران در نظر دارد با هدف اعتلای سیمای بصری و زیباسازی ورودی حرم مطهر در محل «باب الرضا (ع)»، المان و نمادی در شأن و مرتبط با فضای این بارگاه منور و منطبق با معماری اصیل ایرانی-اسلامی و اقلیم منطقه به همراه طرح دیواره موجود آن طراحی و با همکاری شهرداری شیراز اجرا کند و در این راستا از معماران، هنرمندان و علاقه مندان حقیقی و حقوقی برای شرکت در این فراخوان دعوت به عمل می آید.

 

وی تصریح کرد: طراحان محترم توجه داشته باشند معماری بافت پیرامونی، اقلیم، ماهیت حرمین شرفین و ماندگاری و استحکام المان باید مورد نظر قرار گرفته و هر فرد تنها می تواند یک طرح ارسال کند. در انتخاب طرح، هزینه و سهولت اجرا امتیاز محسوب می شود و طرح ها توسط هیئت داوران مجرب و صاحب نام داوری می شود و حقوق مادی و معنوی طرح برای طراح محفوظ است. در پایان به سه طرح برگزیده در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان فارس و تولیت آستان مقدس، هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.

 

صحرائیان گفت: طراحان عزیز می توانند  تا ۳۰ آذر ۱۳۹۹ با مراجعه به نشانی  eform.shahecheragh.ir/eleman  توضیحات، جزئیات اجرایی و فایل المان طراحی شده خود را ارسال نمایند. همچنین علاقه مندان می توانند سوالات وپیشنهادات خود را به نشانی پست الکترونیکی omran@shahecheragh.ir ارسال و یا در ساعات اداری با دبیرخانه فراخوان به شماره ۰۷۱۳۲۲۳۲۱۲۴ تماس حاصل فرمایند.



نظرات کاربران

1
  ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
کد امنیتی:

200 کاراکتر




گزارش های تصویری


جست و جو در سایت