سایت شاهچراغ/ مشاهده متن خبر
شماره خبر: 30019
تاریخ انتشار: 1399/8/10
اعلام ویژه برنامه های ولادت باسعادت نبی مکرم اسلام و صادق آل محمد(ص) در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)



معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم مطهر گفت: به مناسبت هفته وحدت و ایام میلاد باسعادت رسول اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) و امام جعفر صادق(علیه السلام) ویژه برنامه های مختلفی از ۱۱ تا ۱۳ آبان ۱۳۹۹ در سومین حرم اهل بیت علیهم السلام برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ(علیه السلام)، حجت الاسلام سلامی گفت: یکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹، حرم مطهر میزبان جمعی از روشن دلان موفق در عرصه های مختلف است که ضمن تشرف به حرم مطهر، هدایایی متبرک به این عزیزان اهداء خواهد شد.

وی گفت: دوشنبه ۱۲ آبان، مصادف با شب میلاد باسعادت حضرت محمد(صلی الله علیه و آله و سلم) و امام جعفر صادق(علیه السلام)، بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره) و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، حجت الاسلام و المسلمین ظهیری به ایراد سخن می پردازد و کربلایی محمد شریف زاده مولودی خوانی می کند. اجرای ویژه برنامه برای کودکان و دیدار با امام جمعه اهل سنت شیراز دیگر برنامه آستان مقدس در این روز است.

معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم مطهر اظهار کرد: سه شنبه ۱۳ آبان همزمان با سالروز این ولادت های باسعادت، بعد از اقامه نماز ظهر و عصر، مراسم مولودی خوانی در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می شود. همچنین رادیو حرم نیز ویژه برنامه هایی در دو نوبت صبح و عصر پیرامون فضایل و مناقب نبی مکرم اسلام و صادق آل محمد(ص) در این روز پخش خواهد کرد.
وی ادامه داد، چهارشنبه نیز خدام فرهنگی آستان مقدس با حضور در بیمارستان پیوند اعضای بوعلی، ضمن عیادت و آرزوی شفای عاجل برای بیماران، بسته های تبرکی حرم مطهر را به ایشان تقدیم می کنند.


نظرات کاربران

1
  ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
کد امنیتی:

200 کاراکتر




گزارش های تصویری


جست و جو در سایت