سایت شاهچراغ/ مشاهده متن خبر
شماره خبر: 29948
تاریخ انتشار: 1398/11/03
اعلام ویژه برنامه های آستان مقدس حضرت شاهچراغ علیه السلام در ایام شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها



به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه و سالروز شهادت سَیِدَةُ نِساءِ الْعالَمین حضرت فاطِمَةُ الزَّهرا سلام الله علیها (٣جمادي الثاني – ۹ بهمن ۹۸) ویژه برنامه های فرهنگی – مذهبی مختلفی در سومین حرم اهل بیت علیهم السلام اجرا می شود.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت شاهچراغ علیه السلام، حجت‌الاسلام سلامی معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم مطهر در تشریح ویژه برنامه های ایام فاطمیه گفت: پنجشنبه ۳ بهمن، بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره)، دعای کمیل با نوای محسن عرب خالقی قرائت می شود و از ۵ تا ۱۰ بهمن نمایشگاه فرهنگی ویژه این ایام در صحن حضرت معصومه سلام الله علیها برپا می گردد.

وی ادامه داد: از سه شنبه ۸ بهمن به مدت ۳ شب، مراسم سوگواری شهادت حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها، با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رضوی اردکانی و مرثیه سرایی برادران سید عباس انجوی، حاج یزدان ناصری و حاج محمد شریف زاده در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم مطهر گفت: صبح چهارشنبه در سالروز شهادت بانوی دو عالم، از ساعت ۸:۳۰ صبح، خطبه فدکیه با نوای سیدمصطفی موسوی نژاد قرائت خواهد شد و در ادامه بعد از اقامه نماز ظهر و عصر، مراسم عزاداری در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می گردد.

وی اظهار کرد: ۱۰بهمن ماه محفل انس با قرآن کریم از ساعت ۱۰ صبح در شبستان امام خمینی(ره) و در همین روز از ساعت ۱۴:۳۰، اختتامیه دوره های مهدویت در سالن کوثر حرم مطهر برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام سلامی، برگزاری مسابقه اینترنتی و همچنین برپایی ایستگاه صلواتی در دو نوبت صبح و عصر از ۶ تا۱۰ بهمن در ضلع روبروی باب الرضا(ع) و اطعام و توزیع ۱۵۰۰۰ پرس غذای گرم و ۳۰۰۰۰ دمنوش با مشارکت اداره اوقاف را از دیگر برنامه های ایام فاطمیه اعلام کرد.

روابط عمومی آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام از عموم زائران و مجاوران حرم مطهر و ارادتمندان به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام برای شرکت در این ویژه برنامه ها دعوت به عمل می آورد.


نظرات کاربران

1
  ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
کد امنیتی:

200 کاراکتر




گزارش های تصویری


جست و جو در سایت