سایت شاهچراغ/ مشاهده متن خبر
شماره خبر: 28477
تاریخ انتشار: 1397/05/16
چهارمین جلسه مشترک آستان مقدس و صدا و سیمای مرکز فارس با محوریت برگزاری جشنواره ملی رادیویی چلچراغ شیراز



در این جلسه که صبح امروز با حضور نمایندگان صدا و سیمای مرکز فارس و آستان مقدس حضرت شاهچراغ(علیه السلام) برگزار شد، اعضای کمیته اجرایی جشنواره مشخص شدند.

به گزارش روابط عمومی و امور بين الملل آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ(علیه السلام)،  این جشنواره که با مشارکت آستان مقدس برگزار می شود، در بین رادیو‌های مراکز استان‌ها و رادیو‌های سراسری و همچنین در بخش مردمی آثار تولیدی را می‌پذیرد و سپس آثار دریافتی با حضور داوران و کارشناسان سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران و رادیو فارس ارزیابی و برنامه‌های برتر انتخاب می‌شوند.

در این جشنواره رادیویی، بخش‌ها و قالب‌های برنامه سازی که به رقابت می‌پردازند شامل نمایش کوتاه، برنامه‌های ترکیبی، فیچر و مستند گزارشی، آنونس، متن رادیویی، مردمی و عکس برای رادیو نما است.

اهداف و موضوعات جشنواره چلچراغ شیراز شامل تبیین جایگاه شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(علیهم السلام) در ایران اسلامی، بزرگداشت شخصیت والای حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ(علیه السلام)، معرفی جاذبه‌های سیاحتی و زیارتی و عکس‌های خاطره انگیز از فضای حرم مطهر و اشاعه فرهنگ زیارت می باشد.


نحوه ارسال آثار از طریق پایگاه اینترنتی به نشانی www.fars.irib.ir یا از طریق فضای مجازی به شماره تماس ۰۹۱۷۰۲۰۵۳۲۰ می باشد.

علاقه مندان برای آشنایی بیشتر با موضوعات و چگونگی تولید و ارسال آثارمی توانند به پایگاه اطلاع رسانی صدا و سیمای فارس یا کانال سروش@chelcheragheshiraz مراجعه کنند.

مهلت ارسال آثار تا 25 مردادماه 97 می باشد و مراسم اختتامیه و اعلام نتایج نیز در ١٠ شهريور همزمان با ميلاد باسعادت حضرت موسی بن جعفر(عليه السلام) برگزار می‌شود.


نظرات کاربران

1
  ارسال نظر
  نام:
  ایمیل:
  نظر:
  کد امنیتی:

200 کاراکتر




گزارش های تصویری


جست و جو در سایت