سایت شاهچراغ/ مشاهده متن خبر
شماره خبر: 26959
تاریخ انتشار: 1396/6/21
اهدای پرچم متبرک حرم مطهر احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام توسط حضرت آيت الله سيد علی اصغر دستغيب به عوامل نمايش فصل شيدایی



تولیت معظم آستان مقدس احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ(علیه السلام) ضمن تماشای نمایش بزرگ میدانی «فصل شیدایی»، پرچم متبرک این امامزاده جلیل‌القدر را به کارگردان و عوامل این نمایش اهدا کردند.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ(ع)، حضرت آیت‌الله سید علی‌اصغر دستغیب، در حاشیه این مراسم اظهار داشتند: حقیقتاً باید به این هنرنمایی و اخلاص و این برنامه‌ای كه همه مردم با ایمان و شیفته خاندان اهل‌بیت(ع) را جذب كرده است تبریک و آفرین گفت.

ایشان افزودند: اجرای نمایش فصل شیدایی با این وسعت، نشان دهنده آن است كه عوامل تولید کننده نمایش در مراحل بعد می‌توانند به مراتب بالاتر از این هم گام بردارند .

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه باید به این هنرمندان احسنت گفت، بیان کردند: ما از دست‌اندركاران این نمایش سپاسگزاریم و از مردم همیشه در صحنه بسیار متشكریم و از همه دست اندركاران، نهادها، سازمان‌ها و كسانی كه به هر نوع ممكن تلاش كردند تا زمینه اجرای این نمایش فراهم شود ،‌ قدردانی می‌كنیم.

لازم به ذکر است، نمایش «فصل شیدایی» با بیان هنری و استفاده از جلوه‌ های نور و تصویر به بیان مفاهیم حقیقی اسلامی می‌پردازد.

این نمایش روایتگر رویدادهای مهم تاریخ اسلام از جمله هبوط حضرت آدم (ع)، ورود کاروان امام رضا (ع) و حدیث سلسله الذهب، شهادت حضرت علی (ع)، شهادت حضرت رقیه (س)، شهادت حضرت زهرا (س)، واقعه کربلا، مباهله، انقلاب و دفاع مقدس، واقعه غدیر و ظهور منجی موعود(عج) است.

همچنین دو رویداد مهم تاریخی ورود حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) به خطه فارس و بازسازی یکی از عملیات‌های دفاع مقدس که رزمندگان استان فارس در آن حاضر بوده‌اند به نمایش فصل شیدایی اضافه شده‌اند.


نظرات کاربران

1
  ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
کد امنیتی:

200 کاراکتر




گزارش های تصویری


جست و جو در سایت