سایت شاهچراغ/ مشاهده متن خبر
شماره خبر: 26484
تاریخ انتشار: 1396/02/08
در جلسه روز دوم اجلاسیه اعتاب مقدسه جهان اسلام در کربلای معلی عنوان شد؛
پیشنهاد تولیت معظم آستان مقدس احمدی و محمدی علیهما السلام بر راه اندازی شبکه تلویزیونی اعتاب مقدسه



حضرت آیت الله سید علی اصغر دستغیب در سخنانی در جلسه روز دوم اجلاسیه اعتاب مقدسه جهان اسلام در کربلای معلی، که با حضور تولیت ها و نمایندگان عتبات ایران، عراق و سوریه در حال برگزاری است، بر لزوم راه اندازی شبکه ای تلویزیونی در گستره بین المللی در بین اعتاب مقدسه جهان اسلام تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس احمدی و محمدی علیهما السلام، حضرت آیت‌الله سید علی اصغر دستغیب اظهار داشتند: همان گونه که سازمان ها و اتحادیه های سیاسی، فرهنگی و مذهبی در کشورها و قاره های مختلف به منظور تبیین سیاست ها و اهداف خود دارای شبکه های رادیو تلویزیونی هستند، اعتاب مقدسه نیز لازم است برای گسترش مبانی متعالی اسلام و فرهنگ و سیره اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام برای تحقق چنین امکانی برنامه ریزی کنند.
مسوول معزز حوزه علمیه رضویه شیراز در ادامه، عصر کنونی را عصر ارتباطات و رسانه ها دانستند و عنوان داشتند: بی شک در هیچ دوره ای از تاریخ بشر جریان اطلاع رسانی همانند امروز سریع و گسترده نبوده است و لازم است اعتاب مقدسه در جهت نیل به اهداف خود و آگاهی بخشی به همه اقشار، بخصوص نسل جوان از شبکه های مجازی و ابزارهای نوین اطلاع رسانی بهره گیرند.
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری گفتند: راه اندازی شبکه تلویزیونی اعتاب مقدسه با هدف ارائه محتوای ارزشی غنی ناشی از همکاری، هماهنگی و فعالیت‌های مشترک رسانه ای بین عتبات در حوزه‌های مختلف مذهبی، فرهنگی، تبلیغاتی، آموزشی و تکریم زائران می تواند نقش بسزایی در گسترش مبانی دین و اخلاق در جوامع داشته باشد.


حضرت آیت الله سید علی اصغر دستغیب در بخش دیگری از سخنان خود بر راه اندازی دفاتر هماهنگی اعتاب مقدسه در ایران، عراق و سوریه به منظور هماهنگی هرچه بیشتر در جهت پیشبرد اهداف مشترک تاکید کردند.


نظرات کاربران

1
  ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
کد امنیتی:

200 کاراکتر




گزارش های تصویری


جست و جو در سایت