سایت شاهچراغ/ مشاهده متن خبر
شماره خبر: 26384
تاریخ انتشار: 1396/01/08
معرفی برنامه های نوروزی حرم مطهر ویژه کودکان؛
"گلهای بهشت" در بوستان کودک آستان مقدس شاهچراغ علیه السلام

HyperLink

به مناسبت ایام نوروز 1396، بوستان کودک ویژه برنامه های مختلفی را برای خردسالان و کودکان ارجمند برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع)، بوستان کودک مکانی است که توسط معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس در راستای احترام به زائران خردسال و کودک با هدف آموزش و ارتقای مهارت های دینی و همچنین سرگرمی، در کنار زیارت حرمین مطهر احمدبن موسی الکاظم و محمدبن موسی الکاظم علیهم السلام طراحی شده است.

یکی از برنامه های تدارک دیده شده برای خردسالان و کودکان عزیز در بوستان کودک، ویژه برنامه "گلهای بهشت" می باشد. در این برنامه کودکان پس از پذیرش، در بدو ورود توسط خادمان بوستان کودک به بخش مخصوص خردسالان و کودکان راهنمایی می شوند.

در بخش خردسالان، برنامه هایی همچون؛ نقاشی، استخر توپ، سرسره، حلقه های هوش و سایر بازی های متنوع و در بخش کودکان، برنامه های نقاشی موضوعی، کتابخوانی، قصه گویی، کاردستی، آموزش وضو گرفتن، تلاوت قرآن، داستان های قرآنی و ... برای این عزیزان تدارک دیده شده است.

دیگر برنامه تدارک دیده شده در بوستان کودک که برای خردسالان، کودکان و خانواده های آنان اجرا می شود،  "تئاتر سایه" است که موضوع آن زندگی حضرت شاهچراغ علیه السلام می باشد. همچنین نمایش عروسکی با محوریت آموزش محتوای دینی، همچون احترام به والدین نیز از جمله برنامه های نوروزی بوستان کودک می باشد.


لازم به ذکر است، بوستان کودک آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) در ضلع جنوب شرقی حرم مطهر، ورودی مسجد جامع عتیق قرار دارد و در ایام نوروز از ساعت 8:30 الی 13 و 16 الی 20 پذیرای زائران کوچک 3 تا11 سال می باشد.


نظرات کاربران

1
  ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
کد امنیتی:

200 کاراکتر




گزارش های تصویری


جست و جو در سایت