سایت شاهچراغ/ مشاهده متن خبر
شماره خبر: 26379
تاریخ انتشار: 1396/01/07
تشریح ویژه برنامه های قرآنی حرم مطهر شاهچراغ(ع) در ایام نوروز 96
برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین المللی



معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی ومحمدی(ع)، به تشریح ویژه برنامه های قرآنی حرم مطهر در ایام نوروز 96 پرداخت.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس حجت الاسلام سلامی گفت: برگزاری محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان مطرح کشوری و بین المللی از جمله برنامه نوروزی واحد دارالقرآن حرم مطهر است که در این راستا روزهای پنجشنبه سوم و شنبه پنجم فروردین ماه، محفل انس با قرآن کریم با تلاوت حمید رضا احمدی وفا از قاریان بین المللی کشورمان با حضور زائران و مجاوران حرم مطهر، در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس، دیگر برنامه قرآنی این معاونت را برپایی نمایشگاه تخصصی شمیم انتظار که نمایشگاه تخصصی مهدویت به همراه پرسش و پاسخ در حوزه انتظار و مهدویت می باشد، عنوان کرد که صبح ها از ساعت 9 تا 12:30 و عصرها از ساعت 15 تا 19:30 در مرکز دارالقرآن حرم مطهر برگزار می شود.

سلامی افزود: همچنین  برنامه مناجات خوانی شبانه با عنوان "تا ملکوت" هر شب از ساعت 22 تا 23 با حضور زائران و مجاوران  در رواق دارالعباده حرم مطهر با برگزار می شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس برگزاری محافل روزانه حزب خوانی قرآن کریم از ساعت 16:30 تا 17 و  ترتیل خوانی کلام الله مجید از ساعت 17 تا 18 در رواق دارالعباده حرم مطهر را از دیگر ویژه برنامه های قرآنی این معاونت در ایام نوروز 96 برشمرد.


نظرات کاربران

1
  ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
کد امنیتی:

200 کاراکتر




گزارش های تصویری


جست و جو در سایت