سایت شاهچراغ/ مشاهده متن خبر
شماره خبر: 26211
تاریخ انتشار: 1395/11/02
تولیت معظم آستان مقدس احمدی و محمدی(ع):
حفاظت فرودگاه ها و هواپیمائی کشور، علاوه بر حفظ جان مردم به نوعی اثبات اقتدار و اعتبار نظام است



حضرت آیت الله سید علی اصغر دستغیب اظهار داشتند: گاهی برخی ماموریت ها در دفاع از نظام و کشور به نوعی است که شاید چندان زبانزد و مرئی نباشد اما اهمیت بسیار دارد.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس احمدی ومحمدی(ع)، نماینده اول مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در دیدار نماینده ولی فقیه در مجموعه حفاظت فرودگاه با ایشان بیان داشتند: زمانی بحث اصلی کشور دفاع مقدس است و در مقطعی دیگر بحث مدافعین حرم اولویت می یابد اما در جنب این ها، مسئله حفاظت فرودگاه ها و هواپیماها بسیار مهم است.

آیت الله شهید دستغیب در جریان غائله کردستان بیان کردند زیر این آسمان کبود هیچ خدمتی از  حضور در کردستان بالاتر نیست و اکنون به نظر من هیچ خدمتی با ارزش تر از خدمت در سپاه پاسداران و حفاظت فرودگاه ها نمی باشد.

تولیت معظم آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) بیان کردند: شاید خیلی ها اشتیاق داشته باشند در کسوت مدافعین حرم حضور یابند اما اهمیت ماموریت فرودگاه نه تنها کمتر  از آن موارد نیست از جهاتی شاید بیشتر هم باشد.

حضرت آیت الله دستغیب متذکر شدند: برخی فعالیت ها به مرور زمان عادی می شود و آن گونه که باید در رسانه ها و فضای عمومی به آن توجه نمی شود بنابراین به اخلاص نزدیک تر است، ضمن این که نقش حفاظت از پروازها و امنیت آسمان کشور بسیار مهم بوده و بازخورد جهانی دارد که علاوه بر حفظ جان مردم به نوعی اثبات اقتدار و اعتبار نظام است.


ایشان یادآور شدند: نیروهایی که از ابتدای انقلاب در حفاظت از بزرگان کشور از امام(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله ) و دیگران، مجاهده کرده و از این که بزرگان در شرایط ناگوار قرار بگیرند پیشگیری نمودند کار بسیار پرارزش وجهادی انجام دادند و حفظ آبرو و حیثیت نظام جمهوری اسلامی و بعدی از اقتدار حاکمیت را محقق ساختند.

قائم مقام جامعه روحانیت مبارز شیراز ابراز داشتند: امام(ره)با آن بصیرت الهی خود بحث حفاظت از فرودگاه ها را ایجاد کردند و بعد هم مقام معظم رهبری(مدظله) با برنامه ریزی مناسب و حمایت هایی که انجام دادند، جایگاه این حوزه را به حد اعلا و در شان نظام رساندند.

تولیت معظم آستان مقدس در پایان با بیان این که در برخی فعالیت های نظام جمهوری اسلامی مصداق این آیه شریفه « فَإِنَّ حَسْبَکَ اللَّهُ هُوَ الَّذي أَيَّدَکَ بِنَصْرِهِ وَ بِالْمُؤْمِنين» می باشد، گفتند: امدادهای غیبی و نصرت الهی در جاهایی که افراد نتوانند اقدام لازم را انجام دهند و از دست بشر کاری ساخته نباشد و این نصرت ها البته به مدد عزم جدی، ایمان قوی و مقاومت و ایستادگی شامل حال ملت ایران شده و امنیت کامل را در ایران اسلامی به وجود آورده و از این رو به عزیزان سپاه حفاظت در فرودگاه ها می گوییم: خداوند بهترین اجر و پاداش را به شما می دهد و شما از محبوب ترین رده های سپاه هستید.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته


نظرات کاربران

1
  ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
کد امنیتی:

200 کاراکتر




گزارش های تصویری


جست و جو در سایت