سایت شاهچراغ/ مشاهده متن خبر
شماره خبر: 25975
تاریخ انتشار: 1395/10/04
کتاب "یادگار عصمت؛ نگاهی به زندگی و هجرت حضرت فاطمه معصومه (س)" منبع آزمون دوره 21 مسابقه عشق کتاب



معاونت پژوهش و فناوری اطلاعات آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین اعضای خانواده، بیست و یکمین دوره مسابقه بزرگ کتابخوانی «عشق کتاب» را به مناسبت وفات حضرت معصومه(س) برگزار می نماید.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع)، به این منظور، کتاب ارزشمند «یادگار عصمت؛ نگاهی به زندگی و هجرت حضرت فاطمه معصومه (س) » به نویسندگی حجت الاسلام صفر فلاحی انتخاب شده است.

نویسنده در مقدمه کتاب آورده است:

« از بخش های مهم زندگی سراسر نور حضرت فاطمه­ی معصومه (س) مساله هجرت آن بزرگوار از مدینه به ایران است و اصولا این سوال درباره حضرت مطرح است که: چرا در سال 201 هجری به چنین مسافرت مهم و با شرایط سخت با توجه به جو حاکم بر ممالک اسلامی راضی شدند؟ یا:چرا پس از وقوع حوادثی در بین راه از سرزمین قم سوال کردند؟ ویژگی­های قم چه بود؟ و ...

مروری هرچند گذرا به زندگی بانویی که امروز بیش از 1200 سال از هجرتش به دیار قم می­گذرد؛ و پس از آن تاریخ، حرمش میعادگاه هزاران عالم محدث، فقیه عارف، عابد و شیفته معنویت و حقیقت است، زوایایی گسترده­تر از این حرکت عظیم را نمایان می سازد.»

از مزایای این مسابقه، غیرحضوری بودن آن است تا مخاطب بتواند از هر جای کشور در این مسابقه شرکت نماید.

آزمون این مسابقه روزهای 30 دی و 1بهمن ماه 1395 در بخش مسابقات پرتال آستان مقدس به نشانی shahecheragh.ir/mosabeghat و همچنین پایگاه اطلاع رسانی کتابخانه تخصصی و مرکز پژوهشی آستان مقدس به نشانی lib.shahecheragh.ir  بارگذاری می شود و شرکت کنندگان می توانند به صورت اینترنتی در مسابقه شرکت نمایند.در پایان، به ده نفر از کسانی که به تمامی سؤالات پاسخ صحیح داده باشند به قید قرعه هدایای ارزنده­ای تعلق خواهد گرفت.

علاقه مندان می­توانند علاوه بر تهیه کتاب ارزشمند «یادگار عصمت؛ نگاهی به زندگی و هجرت حضرت فاطمه معصومه (س)» از کتابفروشی­­ها، نسخه الکترونیکی آن را از لینک زیر دریافت نمایند:

https://amfm.ir/wp-content/uploads/2016/08/edgaresmat.pdf


نظرات کاربران

1
  ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
کد امنیتی:

200 کاراکتر




گزارش های تصویری


جست و جو در سایت