سایت شاهچراغ/ مشاهده متن خبر
شماره خبر: 25970
تاریخ انتشار: 1395/10/02
تاریخ ثبت نام ترم جدید کلاس های آموزشی مرکز دارالقرآن حرم مطهر شاهچراغ اعلام شد



ترم جدید کلاس های آموزشی مرکز دارالقرآن الکریم آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) از یکم بهمن ماه 1395 آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس احمدی ومحمدی(ع) ترم زمستانه مرکز دارالقرآن در رشته های روخوانی، روان خـــوانی، فصــیح خوانی، صوت و لحن، تجوید در سطوح مختلف، صرف و نحو، تفسیــر مقدماتـی و موضوعی، مفاهـیــــم، حفظ مقــدماتی و موضوعی، تفسیر نهج البلاغه، مـــداحی، نقـــاشی، معرق بــا موضوعات قرآنی و آمــوزش خط ریز برگزار می شود.

ثبت نام این کلاس های آموزشی که ویژه برادران، خواهران و کودکان می باشد از یازدهم دی ماه، آغاز و تا سی ام این ماه ادامه خواهد داشت. همزمان با این کلاسهای آموزشی، کلاس تدبر در قرآن نیز برای اولین بار توسط مرکز دارالقرآن ویژه برادران برگزار خواهد شد.

همچنین به همت مرکز دارالقرآن آستان مقدس احمدی و محمدی(ع)، مهد قرآنی ویژه کودکان 4 تا 5 سال و آمادگی قرآنی ویژه کودکان 5 تا 6 سال تشکیل شده است و برای خواهران و برادران کم سواد علاقه مند به مفاهیم و موضوعات قرآنی نیز دوره های نفیسه و العباد اجرا می شود.

علاقه مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این کلاس های قرآنی می توانند در ساعات اداری با شماره های 32225004 (ویژه برادران) و 32131263 (ویژه خواهران) تماس حاصل فرمایند.

لازم به ذکر است برنامه ترتیل خوانی کلام الله مجید نیز به همت واحد دارالقرآن آستان مقدس عصر روزهای جمعه در رواق دارالعباده حرم مطهر شاهچراغ(ع) از ساعت 16 تا 17 با تلاوت قاریان ممتاز و حضور زائران و مجاوران حرم مطهر برگزار می شود.


نظرات کاربران

1
  ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
کد امنیتی:

200 کاراکتر




گزارش های تصویری


جست و جو در سایت