سایت شاهچراغ/ مشاهده متن خبر
شماره خبر: 23232
تاریخ انتشار: 1394/07/28
رونمایی از سایت تخصصی مشاوره، معرفی و مسابقه کتاب'' عشق کتاب''



آستان مقدس احمدی و محمدی علیهما السلام با توجه به رسالت خود به عنوان بزرگترین پایگاه شیعی جنوب کشور و همچنین سومین حرم اهل بیت علیهم السلام در ترویج فرهنگ کتاب خوانی بین اقشار جامعه علی الخصوص جوانان اقدام به راه اندازی سلسله مسابقات کتابخوانی به صورت ماهیانه با عنوان عشق کتاب نموده است که تاکنون 10 دوره از آن برگزار گردیده است و با توجه به غیر حضوری بودن مسابقه، با استقبال مخاطبین و شرکت کنندگان از سراسر ایران مواجه شده است.

از همان ماه های ابتدایی برگزاری مسابقه کتاب خوانی، تیم اجرایی و برگزارکننده مسابقات اقدام به برنامه ریزی و راه اندازی یک سامانه اینترنتی تخصصی کتاب نمودند تا شرکت کنندگان و علاقه مندان علاوه بر شرکت در مسابقات بتوانند با دیگر زوایای فرهنگ کتاب خوانی آشنا شوند.

از این رو این سامانه در حال حاضر راه اندازی گردیده است که از مزایای این سایت می توان به برگزاری مسابقات به صورت آزمون آنلاین، مشاوره کتاب، معرفی کتاب، نقد کتاب، آشنایی با نویسندگان، سیستم امتیاز دهی با توجه به فعالیت مخاطب و امکانات جانبی دیگر اشاره کرد که تا حدودی این سایت را از دیگر سایت های فعال در حوزه کتاب متمایز می نماید.

شرکت کنندگان و مخاطبینی که تاکنون از طریق سامانه پیامکی در مسابقات کتابخوانی شرکت می کردند و همچنین افرادی که علاقه مند به شرکت در این مسابقات و استفاده از مزایای این سایت می باشند، می بایست در سامانه عشق کتاب عضو گردند تا بتوانند از امکانات این سامانه همچون شرکت در آزمون آنلاین استفاده نمایند.

لازم به ذکر است که آزمون مهرماه از طریق سایت عشق کتاب و به صورت آزمون آنلاین در روز چهارشنیه 29 مهرماه برگزار می گردد.

خواهشمند است علاقه مندان با ورود به سامانه اینترنتی عشق کتاب، راهنمای سایت را حتما مطالعه نمایند.

وب سایت عشق کتاب از طریق پرتال جامع آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) و همچنین با آدرس اینترنتی مستقیم eshgheketab.shahcheragh.com در دسترس علاقه مندان می باشد.



200 کاراکتر




گزارش های تصویری


جست و جو در سایت