گالری تصاویر

پرینت
برگزاری عصر شعر "خاتم سلیمانی" یادمان سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در حرم مطهرحضرت شاهچراغ علیه السلام
1398/10/24

این همایش بزرگ ادبی، سه شنبه ۲۴ دی ماه با حضور حضرت آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب تولیت معظم آستان مقدس در سالن شهید آیت الله دستغیب حرم مطهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام، خلیل شفیعی دبیر همایش ادبی "خاتم سلیمانی" اظهار داشت: در این همایش بیش از ۲۵۰ شاعر و نویسنده از ۳۳ انجمن ادبی استان فارس و کشور، حضور داشتند و ۵۰ شاعر، اشعار خود را در وصف سردار بزرگ و پرافتخار اسلام سرودند.

وی گفت، این همایش به همت "انجمن ادبی آستان مهر" حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام و مشارکت و همکاری شبکه رادیویی فرهنگ و صدا و سیمای مرکز فارس و همچنین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان بسیج هنرمندان و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس و شهرداری منطقه یک شیراز برگزار شد.

شفیعی ادامه داد: پس از شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، بیش از ۸۰۰ اثر از اشعار شاعران انقلابی کشور در رثای این شهید والامقام به دبیرخانه همایش رسید و در نهایت اشعار برگزیده در قالب کتابی با عنوان "خاتم سلیمانی" که از ارزنده ترین کتب در حوزه ادبیات رهایی و مقاومت است، به کوشش اصغر پرویزی و فاطمه مردانی از اعضای انجمن ادبی آستان مهر، گردآوری و در این مراسم از آن رونمایی شد. 

گفتنی است برنامه عصر شعر "خاتم سلیمانی" به صورت زنده از رادیو سراسری فرهنگ و رادیو فارس پخش شد.

  • مراسم گرامیداشت جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام
    نشست اعضای شورا و روسای هیئات مذهبی استان فارس با حضرت آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب
           
     

    نظرات کاربران

    1
      ارسال نظر
      نام:
      ایمیل:
      نظر:
      کد امنیتی:
    200 کاراکتر
    منتخبین دوره دوم جشنواره ادبی هنری شاهچراغ(ع)


    آخرین گزارش های تصویری


    منتخبین دوره اول جشنواره ادبی هنری شاهچراغ(ع)